قیمت طراحی وب سایت اگر می خواهید به صورت آنلاین تبلیغ کنید، وب سایت شما در مرکز همه قیمت طراحی وب سایت کمپین های شما قرار دارد.

تبلیغات در سایت های شبکه های اجتماعی، تبلیغات در انجمن ها، تبلیغات کلیکی یا گوگل ادوردز و تبلیغات در اپلیکیشن های موبایل همه به وب سایت شما بستگی دارد قیمت طراحی وب سایت و اگر وب سایت و صفحات فرود مناسبی نداشته باشید، قیمت طراحی وب سایت عملا هیچ یک از این روش ها کارساز نخواهد بود. آنها نتایج خوبی نمی دهند.

یک وب سایت خوب چه ویژگی هایی دارد؟
1- طراحی سایت ریسپانسیو
طراحی ریسپانسیو به این معنی است که وب سایت در هر دستگاهی به درستی نمایش داده می شود و با توجه به اندازه دستگاه، وب سایت شما به صورت خودکار پاسخ می دهد و قیمت طراحی وب سایت منحصر به فرد برای آن اندازه نمایش داده می شود. با گسترش استفاده مردم از تلفن های هوشمند، کاربران تلفن همراه به طور چشمگیری افزایش یافته اند.

طبق آمار رسمی منتشر شده توسط گوگل در سال 2018، حدود 55 درصد از کاربران گوگل از طریق موبایل از این سایت بازدید می کنند که نشان دهنده اهمیت طراحی واکنش گرا است.

2- بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو
بازدیدکنندگان اصلی سایت ها معمولاً از طریق موتورهای جستجو هستند. با بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو، وب سایت شما به صورت رایگان در نتایج گوگل ظاهر می شود و کاربران بدون پرداخت هزینه و تبلیغات وارد وب سایت شما می شوند.

یکی از عوامل موثر بر ظاهر وب سایت شما در نتایج موتورهای جستجو، تولید محتوای جدید و باکیفیت است که یکی از مهم ترین موارد در سئو سایت است. اما قبل از اینکه محتوای خوبی داشته باشید، وب سایت شما باید اصول فنی سئو یا سئو داخلی را رعایت کند. در غیر این صورت، هر چقدر هم که محتوای شما خوب باشد، جایی در نتایج جستجو نخواهید داشت. (برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهینه سازی وب سایت به صفحه سئو سایت مراجعه کنید)

3- سرعت سایت
با توجه به اینکه امروزه اکثر مردم از اینترنت پرسرعت استفاده می کنند اما هنوز قیمت طراحی وب سایت در بسیاری از جاها سرعت اینترنت خیلی سریع نیست و سرعت وب سایت شما باید سریع باشد تا کاربران در هنگام بازدید از وب سایت منتظر بارگذاری وب سایت نباشند. این پارامتر در رفتار کاربران وب سایت شما بسیار موثر است به عنوان مثال آمازون در گزارش های خود اعلام کرد که با بهینه سازی سرعت وب سایت خود به میزان 100 میلی ثانیه، فروش آن 1 درصد افزایش یافته است. این درصد برای آمازون عدد بزرگی است. نکته مهم دیگر این است که سرعت وب سایت باعث افزایش رتبه وب سایت شما در نتایج جستجو می شود، بنابراین اگر به دنبال کاربران زیادی هستید که وب سایت خود را مرور کنند و مدت زمان بیشتری در وب سایت خود بمانند، باید موضوع سرعت وب سایت قیمت طراحی وب سایت را جدی بگیرید.

4- آپدیت آسان
همانطور که در بالا ذکر شد، تولید محتوای با کیفیت مهمترین پارامتر گوگل در نمایش وب سایت شما در نتایج گوگل است، اما بسیاری از وب سایت ها علیرغم هزینه بالایی که برای ایجاد یک وب سایت پرداخت کرده اند، به دلیل پنل ورودی داده های بسیار پیچیده محتوای جدید وب سایت، قادر به ثبت نام نیستند. و به روز رسانی مطالب قیمت طراحی وب سایت قدیمی خودداری می شود.

یکی از ویژگی های وب سایت های شرکت قیمت طراحی وب سایت پنل کاربری بسیار آسان این وب سایت ها می باشد که تنها در صورت داشتن دانش کار با اینترنت می توانید به راحتی با پنل سایت کار کرده و محتوای سایت خود را به روز کنید.

اگرچه اولین چیزی که در مورد یک وب سایت خوب در ذهن همه نقش می بندد این است که ظاهری زیبا و طراحی جذاب دارد، اما مهمتر از آن کارکرد بودن آن است. در پروژه های طراحی وب سایت ، قبل از اینکه حتی یک خط کد html برای وب سایت نوشته شود، ساعت ها به فکر رفتار کاربران وب سایت می گذرد. این موضوع علاوه بر تجربه کاربری، برای سئو نیز حائز اهمیت است، زیرا تمام تلاش گوگل بر این است که بهترین نتایج را به کاربران خود نشان دهد و زمانی که رفتار کاربران را تحلیل می کند، متوجه می شود که کار با وب سایت شما فرآیندی منطقی و آسان دارد. و کاربران می توانند به راحتی با وب سایت شما تعامل داشته باشند، وب سایت شما توسط گوگل شناسایی می شود.

5- نگهداری سایت
یکی از نکات مهم در انتخاب قیمت طراحی وب سایت پیمانکار توسعه وب سایت، نگهداری از سایت توسط پیمانکار می باشد. تیم پشتیبانی هم به صورت تلفنی و هم از طریق تیکت به مشتریان خدمات رسانی می کند و مشتریان می توانند سوالات و مشکلات خود را برای کارشناسان ما ارسال کنند.

با قیمت طراحی وب سایت تماس بگیرید

کدام فناوری برای طراحی سایت بهتر است؟
با جستجوی ساده در اینترنت در مورد اینکه بهترین فناوری برای طراحی وب سایت چیست، نتایج و پاسخ های متناقضی دریافت خواهید کرد و بیش از دریافت پاسخ سؤال شما را سردرگم می کند. در این قسمت قیمت طراحی وب سایت می خواهیم یک بار به این سوال پاسخ دهیم و این چالش را حل کنیم.

http://jso8f7faa3c.iwopop.com/



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 427
برچسب ها : قیمت طراحی وب سایت,

تاريخ : چهارشنبه 29 تير 1401 | 16:28 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

ما طراحی سایت فروشگاهی این روزها تقریباً همه چیز را آنلاین انجام می دهیم - از جمله خرید طراحی سایت فروشگاهی. به همین دلیل است که هرگز زمان بهتری برای حضور در تجارت الکترونیک وجود نداشته است.

نکات طراحی سایت فروشگاهی و ایده های طراحی وب سایت تجارت الکترونیک
امروز، اگر چیزی را می‌فروشید - چه کفش‌های کتانی، سس سالاد یا هر چیز دیگری - باید وارد قطار وب‌سایت تجارت الکترونیک شوید. یک سایت تجارت الکترونیک به شما این شانس را می دهد که طراحی سایت فروشگاهی برند خود را بسازید، با مشتریان بیشتری ارتباط برقرار کنید و محصولات بیشتری بفروشید - اما فقط در صورتی که طراحی وب سایت مناسبی داشته باشید.

طراحی وب سایت هنگام ایجاد یک وب سایت تجارت الکترونیک بسیار مهم است. طراحی وب تجارت الکترونیک خوب به معنای استفاده از رنگ‌ها، فونت‌ها، تصاویر، کلمات و گرافیک مناسب برای متقاعد کردن بازدیدکنندگان برای خرید است.

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک شما باید مشتریان بالقوه را جذب کند، تجربه کاربری عالی ارائه دهد و فروشگاه شما را در بهترین نور ممکن ارائه دهد.

بنابراین نه تنها سایت شما باید خوب به نظر برسد و مانند یک برند احساس شود، بلکه باید بازدیدکنندگان وب سایت شما را وادار به انجام کاری کند و می دانید… طراحی سایت فروشگاهی محصولات شما را بخرند. اما دقیقاً چگونه این کار را انجام می دهید؟ چگونه سایت تجارت الکترونیکی را طراحی می کنید که محصولاتی از قفسه های مجازی شما خارج می شوند؟

در اینجا 11 نکته برتر طراحی وب سایت تجارت الکترونیک وجود دارد که به شما کمک می کند تا فروشگاه خود را به سطح بعدی ببرید:

1. آن را ساده نگه دارید
-
طراحی سایت دوچرخه
طراحی صفحه وب توسط طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت قهوه
طراحی صفحه وب توسط طراحی سایت فروشگاهی
یکی از مهمترین قوانینی که باید در طول فرآیند طراحی تجارت الکترونیک به خاطر بسپارید، "KISS" است - ساده و احمقانه نگه دارید!

وقتی نوبت به طراحی یک وب سایت تجارت الکترونیک می رسد، ساده همیشه بهتر است. هرچه عناصر بیشتری در صفحه داشته باشید (رنگ‌ها! تبلیغات بنری! همه پنجره‌های بازشو!)، بیشتر از کل نقطه وب سایت دور می‌شود - تا فروش کامل شود.

شما در وب سایت تجارت الکترونیک خود به زنگ ها و سوت های زیادی نیاز ندارید – تنها کاری که انجام می دهند این است که حواس شما را پرت کنند. طراحی خود را شفاف، تمیز و ساده نگه دارید و روی فروش تمرکز کنید.

2. برندسازی را در اولویت قرار دهید
-
طراحی سایت پوشاک
طراحی صفحه وب توسط طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت برای کیف پول
طراحی صفحه وب توسط طراحی سایت فروشگاهی™
وقتی نوبت به خرید آنلاین می‌رسد، مردم می‌خواهند از برندهای معتبر خرید کنند، نه از سایت‌های تجارت الکترونیک غیرشخصی که به عنوان جلویی برای سرقت اطلاعات کارت اعتباری شما عمل می‌کنند.

اگر می خواهید اعتماد لازم برای فروش جدی در تجارت الکترونیک خود را ایجاد کنید، باید به طور جدی در مورد برند خود فکر کنید. نام تجاری شما مانند DNA تجارت الکترونیک شماست. شما به عنوان یک شرکت چه کسی هستید، چه کاری انجام می دهید و چگونه خود را از رقبای خود متمایز می کنید - و این نقش بزرگی در ارتباط با مخاطبان شما و افزایش فروش دارد.
-

کوپن تخفیف 10٪ طراحی سایت فروشگاهی
1998
اگر می خواهید بیشترین بهره را از طراحی تجارت الکترونیک خود ببرید، زمانی را برای تعریف برند خود اختصاص دهید و سپس آن نام تجاری را در طراحی خود بگنجانید. اگر مطمئن نیستید که به عنوان یک برند چه کسی هستید، اشکالی ندارد! شما فقط می خواهید قبل از شروع طراحی، کمی جستجوی روح تجاری انجام دهید. از خود سوالاتی بپرسید مانند:

اگر برند من یک شخص بود، چه کسی بود؟
اگر بخواهم نام تجاری خود را در سه کلمه توصیف کنم، آنها چه خواهند بود؟
چه چیزی برند من را از سایر فروشگاه های تجارت الکترونیک متمایز می کند؟
چه کاری را بهتر از هر کس دیگری در بازار انجام می دهیم؟
هنگامی که بدانید چه کسی هستید، می توانید از آن برای برندسازی سایت تجارت الکترونیک خود استفاده کنید. و آن برندینگ؟ این به شما کمک می کند تا در بین مخاطبانطراحی سایت فروشگاهی  خود اعتماد ایجاد کنید و در این فرآیند فروش جدی داشته باشید.

3. مانند یک بازدیدکننده وب سایت فکر کنید
-
توسعه سایت مبلمان
طراحی صفحه وب توسط ابراهیم نصار
طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی.com
طراحی صفحه وب توسط طراحی سایت فروشگاهی
اگر می خواهید طراحی وب سایت تجارت الکترونیک شما با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند، باید مانند مخاطبان خود فکر کنید. در پایان روز، فقط چند چیز وجود دارد که مشتریان بالقوه شما از تجربه تجارت الکترونیک می خواهند – سایتی که به راحتی قابل پیمایش است، به خوبی طراحی شده است و فرآیند خرید را آسان، ساده و بدون درز می کند.

و اگر می خواهید فروشگاه تجارت الکترونیک شما موفق شود، بهتر است آن را به آنها بدهید.

در طول فرآیند طراحی خود را به جای بازدیدکنندگان خود قرار دهید. چه نوع طرح‌بندی، پیمایش را برای آنها آسان‌تر می‌کند؟ چگونه می توانید محصولات خود را به گونه ای سازماندهی کنید که برای کاربر نهایی منطقی باشد؟ چگونه می توانید فرآیند پرداخت را ساده کنید؟

وقتی مانند مشتری خود فکر می کنید، می توانید آنچه طراحی سایت فروشگاهی را که آنها از فروشگاه تجارت الکترونیک خود می خواهند پیش بینی کنید و سپس سایت خود را طوری طراحی کنید که این نیازها را برآورده کند.

4. از رنگ در استفاده کنید

https://62ca8d96818f4.site123.me/ 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 339
برچسب ها :

تاريخ : يکشنبه 26 تير 1401 | 3:23 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

خرید توری مرغی پیست ؟ در ساخت و خرید توری مرغی سقف سوله در صورتی که از پشم شیشه به عنوان عایق استفاده می شود باید از توری مرغی به عنوان نگهدارنده برای جلوگیری از ورود پرندگان و ... استفاده شود.

در خرید توری مرغی سوله همانطور که از نام آن پیداست توری مرغ نوعی توری است که معمولاً برای ساخت قفس مرغ و سایر پرندگان استفاده می شود. این نوع توری از مفتول گالوانیزه به صورت رول ساخته می شود و دارای فاصله های زیادی به شکل لانه زنبوری (شش ضلعی منظم) می باشد.

قیمت توری مرغ
قیمت توری مرغ با توجه به سایز مورد نیاز، اندازه شکاف ها، وزن، ضخامت و نوع ایرانی و خارجی متفاوت است. توری های ایرانی به دلیل استفاده از مفتول گالوانیزه سرد و گرم قیمت بالاتری نسبت خرید توری مرغی به توری مرغ خارجی دارند چرا که در نوع خارجی آن فقط از سیم گالوانیزه سرد استفاده می شود.برای استعلام قیمت توری مرغ مورد نظر با واحد فروش شهرآخان تماس بگیرید. .

توری فلزی برای جوجه ها
سیم مرغ فلزی مقاومت بالایی دارد و به همین دلیل برای حصار طیور و دام بسیار مفید است. علاوه بر این برای پوشش سقف سوله و فونداسیون و نگهداری سیمان و گچ و عایق سقف اتاق زیر شیروانی خرید توری مرغی نیز استفاده می شود. هر چه شکاف های توری سیمی مرغ بیشتر باشد وزن و دوام آن بیشتر می شود که هزینه توری را نیز افزایش می دهد.

https://ahanamn.com/category/%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%B1%D8%BA%DB%8C

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 267
برچسب ها :

تاريخ : شنبه 25 تير 1401 | 17:27 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

چرا طراحی سایت خوب مهم است؟ هرگز برای طراحی سایت زمان حساس تر از این برای طراحی وب خوب وجود نداشته است، به خصوص که ما خود را در این بیماری همه گیر جهانی اجتماعی-همه چیز-مجازی و طراحی سایت می یابیم.

طراحی سایت و برندسازی قوی و طراحی وب جلا همیشه از عوامل مهم در یک کمپین دیجیتال مارکتینگ موفق بوده است که تغییری نکرده است.

تفاوت در حال حاضر این است که می بینیم کسب و کارها مجبور به یافتن راه های جدید و منحصر به فرد برای دستیابی به مخاطبان خود می شوند. در نتیجه، متوجه می شویم که طراحی وب خوب چقدر می تواند تأثیر بگذارد.

به گفته گوگل، تنها 50 میلی ثانیه طول می کشد تا کاربران اولین برداشت از وب سایت شما را ایجاد کنند – و این اولین برداشت می تواند تأثیر موجی بر بسیاری از تلاش های بازاریابی داشته باشد.

یک طراحی وب سایت قوی می تواند اولین تاثیر را بر بازدیدکنندگان ایجاد کند، به کمپین های سئو کمک کند، به ایجاد اعتماد کمک کند، کاربران را تشویق کند تا تبدیل شوند، به برندها اجازه دهد از رقبا متمایز شوند، کمپین های PPC افزایش یابد و موارد دیگر.

راه هایی که یک وب سایت خوب طراحی شده می تواند بر کسب و کار تاثیر بگذارد

به طراحی سایت ما بپیوندید تا مجموعه پیچیده ای از روش هایی را که یک وب سایت خوب طراحی و فکر شده می تواند بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد و اینکه چرا ارزش سرمایه گذاری در یک وب سایت واکنش گرا زیبا برای کسب و کار شما را دارد، بررسی می کنیم.

در مرحله بعد طراحی سایت، ما به برخی از عناصر ضروری برای طراحی وب خوب نگاه خواهیم کرد. اگر فکر می‌کنید وقت آن رسیده است که وب‌سایت خود را ارتقا دهید، به مجموعه کارهای قبلی ما از خلاقان Results Repeat نگاهی بیندازید و حتماً امروز با تیم ما برای مشاوره شخصی‌شده وب‌سایت تماس بگیرید – ما دوست داریم سایت شما را به سطح بعدی ببریم.

طراحی خوب اولین تاثیر خوبی را ایجاد می کند
همانطور که قبلاً گفتیم، زمانی که یک بازدیدکننده طول می‌کشد تا زیبایی‌شناسی را درک کند و در مورد سایت شما نتیجه‌گیری کند، بسیار سریع است – بنابراین شما می‌خواهید آن را در نظر بگیرید.

طراحی خوب می تواند اتفاقی را در زمانی که کاربر در یک سایت قرار می گیرد اتفاق بیفتد. اگر سایت مدرن به نظر می رسد، رنگ های روشن ارائه می دهد و به خوبی سازماندهی شده است - از بازدیدکنندگان استقبال می کند و آنها را تشویق می کند مدتی بمانند. اگر سایت تاریک و سرد با گرافیک قدیمی و ناوبری بسیار گیج کننده است - چرا کسی بخواهد از طریق سایت ادامه دهد؟

یک وب سایت را به عنوان ساختمانی با ویترین در نظر بگیرید، اگر وارد یک فروشگاه تمیز و مرتب با نور کافی و کارکنان خندان شوید که آماده کمک به شما هستند، احساس مراقبت، آرامش و آمادگی برای مشاهده محصولات و احتمالا خرید خواهید داشت.

اگر وارد فروشگاهی شوید که نور کم دارد، بوی عجیبی می دهد و کارمندان ناراضی زیادی در کمین هستند، احساس اضطراب می کنید و می خواهید در سریع ترین زمان ممکن از آن خارج شوید، و مطمئناً نمی خواهید چیزی درست کنید. خریدها طراحی وب سایت می تواند احساس مشابهی را در مشتریان ایجاد کند و نتایج بسیار مشابهی را ایجاد کند.

یک راهرو با نور خوب در مقایسه با یک راهرو ترسناک تاریک

کدام مسیر را ترجیح می دهید؟ وب سایت ها می توانند همان پیام ها را ارسال کنند.

برداشت اول طراحی سایت مهم است، مشتریان بالقوه از سایت شما بازدید می کنند و به دنبال شناختن کسب و کار شما هستند، اگر شروع بدی با صفحه ای غیرحرفه ای و بدون ملاحظات طراحی داشته باشید، در تلاش هستید تا کاربران را متقاعد کنید تا روی صفحه کلیک کنند. صفحه و اقامت یادگیری در مورد پیشنهادات شما بسیار دشوار خواهد بود.

در نظر بگیرید که چقدر می توان برای کمپین های PPC یا تلاش لازم برای ایجاد محتوا در کمپین های طولانی مدت سئو هزینه کرد تا ترافیک را به صفحه شما هدایت کند. پول یا زمان خود را هدر ندهید تا بازدیدکنندگان سایت خود را تنها برای خروج از سایت خود بیاورید.

در واقع، طبق گفته Adobe، "38٪ از مردم اگر محتوا/طرح بندی جذاب نباشد، تعامل با یک وب سایت را متوقف می کنند". فقط به این فکر کنید که فقط با داشتن تصاویر بد چه تعداد سرنخ و دلار از دست خواهید داد.

اگر محتوا/طرح بندی آن جذاب نباشد، 38 درصد از مردم از تعامل با وب سایت خودداری می کنند

طراحی سایت اعتماد به برند ایجاد می کند

علاوه بر ایجاد یک تاثیر اولیه قوی، یک وب سایت خوب فکر شده و طراحی شده باعث ایجاد اعتماد در بین بازدیدکنندگان به برند و شرکت شما می شود. داشتن تصاویر قوی، تمیز و جذاب با تجربه کاربری و مخاطبان، همه راه هایی هستند که طراحی وب سایت شما می تواند بین مخاطبان و مشتریان بالقوه شما اعتماد ایجاد کند.

اگر سایتی قدیمی به نظر می رسد، دنبال کردن آن آسان نیست، یا به نظر می رسد که مخاطب را گیج یا گمراه می کند، اعتماد از بین می رود و شانس تبدیل کاربر به شدت کاهش می یابد.

یک طراحی وب ساده و تمیز می تواند در ارائه یک برند باز و شفاف که چیزی برای پنهان کردن ندارد، بسیار کمک کند. هدایت کاربر در سایت با عناوین واضح و بیانیه‌های فراخوان و دکمه‌ها طراحی سایت باعث می‌شود که کاربر احساس مراقبت کند و می‌تواند به ایجاد و افزایش اعتماد کمک کند.

https://teletype.in/@marjaneh/_QDmodXHz9r

https://resultsrepeat.com/why-good-web-design-is-important/



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 331
برچسب ها :

تاريخ : پنجشنبه 23 تير 1401 | 14:14 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

در قسمت اول قیمت طراحی سایت ، سوال قیمت طراحی سایت چطور؟ ما اطلاعات اولیه قیمت طراحی سایت را بررسی کرده ایم. حالا کمی جلوتر می رویم و موارد تخصصی تری را با هم در نظر می گیریم. با ما بمان…

برای ایجاد وب سایت به چه ابزارهایی نیاز داریم؟
اگر فکر می کنید قیمت طراحی سایت اولین ابزار لازم یک کامپیوتر خوب است که با سرعت خوبش روی اعصاب ما بازی نکند، باید بگویم که بله درست است... یکی از ابزارهای اصلی طراحی سایت یک کامپیوتر خوب است. با سیستم عامل به روز و مناسب.

اما می توان گفت که دانستن زبان های برنامه نویسی مختلف مهمتر از ابزار اصلی در طراحی وب سایت است.
ابزارها و تجهیزات مورد نیاز برای طراحی وب سایت بسته به اینکه در کدام قسمت از بحث طراحی وب درگیر هستند متفاوت است.

همه این ابزارها به مرور زمان با به روز رسانی های جدیدتر جایگزین می شوند که طراحی وب سایت را آسان تر می کند.

حرفه های مرتبط با طراحی سایت چیست؟
علاوه بر طراحان وب سایت که بک اند و فرانت اند سایت را طراحی می کنند تا سایت موفق و قابل جستجو باشد و کاربران را جذب کند، افراد دیگری نیز در توسعه و نگهداری آن نقش دارند.

در واقع برای ارتقای کسب و کار و سودآوری آن باید فرآیندی را طی کنید و طراحی وب سایت آغاز این فرآیند خواهد بود.

هنگامی که تصمیم به راه اندازی یک کسب و کار آنلاین دارید، باید وب سایتی ایجاد کنید که با جامعه هدف شما مرتبط باشد.

در این فرآیند علاوه بر طراح وب، باید با متخصصان دیگری نیز همکاری کنید. در اینجا به قیمت طراحی سایت طور مختصر به تخصص ها و مشاغل مرتبط با طراحی سایت اشاره می کنیم:

برای طراحی به عنوان مثال دکمه ها، چیدمان ها و لوگوی خود قطعا به یک طراح گرافیک نیاز دارید. یک طراح گرافیک وب با تجربه می تواند با طراحی خلاقانه و کاربر پسند سایت شما را از نظر گرافیکی جذاب کند و بازدیدکنندگان را جذب کند. یک طراح گرافیک که به خوبی در موضوعات UI و UX آشناست و کاربران وب را به خوبی می شناسد، می تواند شما را بسیار جلوتر از رقبای خود قرار دهد.
یک متخصص بازاریابی دیجیتال می تواند به شما استراتژی هایی را آموزش دهد که از بازاریابی آنلاین استفاده کنید تا همیشه ترافیک زیادی را به سمت سایت خود هدایت کنید در حالی که رقابت قوی دارید.
متخصص کپی رایتینگ کسی است که به شما کمک می کند محتوای مناسب ایجاد کنید و اهداف سئوی خود را دنبال کنید. همانطور که می دانید امروزه یکی از مهم ترین ابزارهای جذب و جذب ترافیک موثر برای سایت، محتوای مناسب و استفاده از کلمات مناسب است. یک متخصص تولید محتوا در کنار یک متخصص بازاریابی دیجیتال می تواند حضور شما را در صفحه اول گوگل تضمین کند. البته می توانید برای حضور بهتر از فردی مانند یک متخصص سئو استفاده کنید تا محتوای شما بهتر و موثرتر دیده شود.
طراح رابط کاربری قیمت طراحی سایت یکی دیگر از مشاغل مرتبط با طراحی و نگهداری وب سایت ها است. این شخص می تواند در ایجاد معماری اطلاعات، طراحی کاربر محور، طراحی جذاب و همچنین بهبود عناصر خارجی سایت به شما کمک زیادی کند.
همانطور که می بینید طراحی وب سایت تنها محدود به دانش فنی و یادگیری اصول کدنویسی و ایجاد وب سایت به صورت آنلاین نیست.

بنابراین قیمت طراحی سایت، یا باید تمام تخصص ها را داشته باشید یا یک تیم متخصص با دانش فنی مرتبط ایجاد کنید.

هدف از طراحی سایت چه می تواند باشد؟
انواع مختلفی از وب سایت ها وجود دارد. ممکن است هدف یک شخص از طراحی وب سایت با هدف شخص دیگر متفاوت باشد.

امروزه سایت تقریباً برای هر هدفی طراحی شده است تا از آن به عنوان پایگاه اطلاعاتی یا فروش یا هر هدف دیگری استفاده شود.

با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید تعداد زیادی وبلاگ تجاری، تجارت الکترونیک، اخبار و شخصی فعال پیدا کنید.

اما اگر دقت کنید، موفق ترین این سایت ها گروه هایی هستند که اصول طراحی سایت و بهینه سازی سئو و هدف گذاری را رعایت کرده اند تا اطلاعات موجود در وب سایت خود را برای مشتریان یا بازدیدکنندگان هدف خود نمایش دهند.

مراحل طراحی سایت

مراحل یادگیری و آموزش طراحی وب سایت چیست؟

شاید دوست داشته باشید به زودی وارد عرصه طراحی سایت شوید و مفاهیم اولیه آن را یاد بگیرید.

باید به شما بگوییم که یادگیری اصول اولیه و حتی پیشرفته طراحی سایت کار سختی نیست.

برای یادگیری طراحی سایت کافی است منابع مناسب را به صورت آنلاین یا با شرکت در کلاس های فیزیکی یاد بگیرید.

مهمترین عامل برای تبدیل شدن به یک طراح وب حرفه ای یادگیری مفاهیم اولیه از یک مرجع قابل اعتماد و سپس کسب تجربه است.

بهترین توصیه قیمت طراحی سایت برای شما در زمینه آموزش طراحی وب می تواند یادگیری پروژه محور در زمینه طراحی وب سایت و سئو سایت باشد تا با انجام پروژه های مختلف در طول دوره، تجربه اولیه در زمینه توسعه کسب کنید.

https://mohaje-s-school.thinkific.com/pages/6efaf1



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 382
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 22 تير 1401 | 23:31 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

اکنون که با مفهوم هزینه طراحی وب سایت بهینه سازی آشنا شدید، باید از تاثیر این هزینه طراحی وب سایت قسمت بر هزینه های طراحی وب سایت نیز آگاه باشید. بهینه سازی معمولا بخشی از فرآیند طراحی وب سایت نیست، اما پروژه پس از تکمیل وب سایت شروع می شود. قیمت بهینه سازی معمولا با توجه به عملکرد رقبا، سختی کلمات کلیدی هدف، اندازه وب سایت و در نهایت تجربه متخصصان سئو تعیین می شود. می توان گفت که هزینه سئو تقریبا برابر با هزینه طراحی وب سایت است و در اکثر موارد هزینه سئو چندین برابر هزینه طراحی وب سایت است.

در طراحی هر وب سایتی یک سری ویژگی های مشترک و یک سری ویژگی های خاص وجود دارد. از ویژگی های رایج می توان به گزینه هایی اشاره کرد که در طراحی هر وب سایتی ضروری است و مستقیماً با سئو یا بهینه سازی وب سایت مرتبط است، اما ویژگی های خاص شامل گزینه هایی است که یک وب سایت معمولی را به یک وب سایت کاملا حرفه ای و منحصر به فرد تبدیل می کند. این امکانات بر اساس درخواست مشتریان طراحی سایت بوده و حضور آنها در سایت الزامی نیست. هر دوی این ویژگی‌ها، چه ویژگی‌های ضروری عمومی باشند و چه ویژگی‌های خاصی که وب‌سایت شما را به یک وب‌سایت حرفه‌ای تبدیل می‌کنند، بر هزینه طراحی وب‌سایت تأثیر می‌گذارند. در زیر شما را با برخی از مهم ترین امکانات عمومی و خصوصی در طراحی سایت آشنا می کنیم که بر قیمت طراحی وب سایت تاثیر می گذارند و می توانید از آنها برای برآورد هزینه طراحی سایت استفاده کنید.

یکی از موارد مهم در هنگام سفارش وب سایت، قیمت توسعه وب سایت است که اغلب با توجه به نوع پروژه و امکانات رفاهی موجود در آن محاسبه و تعیین می شود. به طور کلی هزینه طراحی وب سایت بسته به تخصصی یا وردپرس بودن آن محاسبه می شود و بر اساس رابط کاری، زبان برنامه نویسی، هاست و دامنه، نگهداری، زمان مورد نیاز برای طراحی وب سایت و سایر خدمات درخواستی توسط قیمت آن استفاده می شود. در طراحی وب سایت کسب و کار شما نکته مهم این است که ساخت وب سایت قیمت ثابتی ندارد و با توجه به خدمات و امکانات رفاهی، نوع قالب و زمان تحویل کار تعیین می شود. هزینه طراحی وب سایتی که نیاز به کدنویسی دارد بیشتر از طراحی وب سایت با قالب آماده است، اما معمولاً متخصصان این حوزه به افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار فروشگاهی را دارند پیشنهاد می کنند به جای کدنویسی از یک قالب خاص استفاده کنند تا از وب سایت خود استفاده کنند. طوری طراحی کنید که هزینه سفارش وب سایت فروشگاهی برای آنها سنگین نباشد. هزینه نهایی سفارش توسعه وب سایت می تواند یکی از عوامل تعیین کننده کیفیت باشد. به عبارت دیگر شما هرگز نمی توانید یک پروژه طراحی سایت با کیفیت و استاندارد را با هزینه کم انجام دهید. بنابراین، اگر برای پروژه وب سایت خود قیمت ارزانی در نظر می گیرید، باید خود را برای مشکلاتی مانند عدم پشتیبانی شرکت مدیریت پروژه، کسب رتبه پایین در موتورهای جستجو و هزینه های بالای اجرای مجدد پروژه آماده کنید.

عوامل مهم برای هزینه طراحی وب سایت
عواملی هستند که هزینه طراحی وب سایت را تعیین می کنند که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• رابط
• زبان برنامه نویسی
• طراحی انحصاری
• دامنه و هاست
• خدمات پشتیبانی
• مدت اجرای پروژه
هزینه طراحی وب سایت با در نظر گرفتن عوامل فوق به مشتری ابلاغ می شود. در صورت درخواست مشتریان برای راحتی و خدمات بیشتر در طراحی، بسته به مدت زمان پروژه توسعه وب سایت و نوع طراحی، قیمت طراحی سایت تعیین می شود. پیشنهاد ما این است که قبل از طراحی سایت، فاکتورهای مهم برآورد هزینه طراحی سایت را بررسی کنید و سپس بهترین و مقرون به صرفه ترین طراحی سایت را برای کسب و کار خود داشته باشید.

نکات مهم در هزینه طراحی سایت
برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیاز به طراحی سایت دارید. ابتدا دامنه و هاست مورد نظر برای راه اندازی سایت و نصب سیستم مدیریت محتوا خریداری می شود سپس نوبت به طراحی قالب مناسب برای سایت می رسد. اولین چیزی که بعد از ورود به سایت توجه کاربر را به خود جلب می کند طراحی سایت است. زیبایی در طراحی سایت می تواند حس راحتی و آرامش را در کاربر القا کند و او را برای مدت طولانی تری در سایت نگه دارد.

اگر سایت نظم خاصی نداشته باشد و رنگ بندی، اندازه فونت و عکس های استفاده شده در آن کیفیت خوبی نداشته باشد، در نگاه اول کاربر از ماندن در سایت منصرف شده و بلافاصله سایت شما را ترک می کند.

چه موارد مهمی در هزینه طراحی وب سایت نظم و هزینه ساخت وب سایت برای همه افراد حرفه ای و تازه کار وجود دارد که باید به آن ها توجه کنیم و در واقع از بروز اشتباهات جلوگیری کنیم.

نکته مهم دیگری که در هزینه ساخت وب سایت باید به آن توجه کنید این است که آیا هزینه طراحی وب سایت بهینه سازی یا سئو سایت بر عهده طراح سایت است یا خیر؟ سئو در واقع مجموعه ای از deinos است

https://idat.ir/@urlarzonline/290728-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%A7%D8%AD%D9%84%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%AF%D8%9F



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 436
برچسب ها :

تاريخ : دوشنبه 20 تير 1401 | 17:32 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

خرید بک لینک دایرکتوری بک لینک ها
خرید بک لینک به سایت های مرجعی که سایت ها را بر اساس حوزه کاری شان دسته بندی می کنند، خرید بک لینک دایرکتوری می گویند. برخی از دایرکتوری ها برای ایجاد بک لینک رایگان هستند، در حالی که برخی دیگر از شما نیاز به خرید بک لینک دارند. بهتر است سایت خود را در دایرکتوری های معتبر ایرانی ثبت کنید زیرا خرید بک لینک سایت های خارجی بازدید زیادی را برای سایت شما جذب نمی کنند که همین امر باعث پایین آمدن ارزش این بک لینک می شود.

 

یک دایرکتوری معتبر چه ویژگی هایی دارد؟
قابل اعتماد بودن سایت دایرکتوری تاثیر بسزایی در سئوی منفی یا مثبت دارد. خرید بک لینک دایرکتوری معتبر ظاهر خوبی دارد، دسته بندی های مرتبط با موضوع کسب و کار شما دارد، در گوگل ایندکس می شود (یعنی در صفحه نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شود)، دائما به روز می شود و سایت هایی که عضو می شوند سریع و بدون بررسی و نظارت نهایی نمی شوند. ثبت نام
برای حفظ روند طبیعی و تنوع در دریافت بک لینک، رعایت تعادل و فاصله زمانی در ایجاد دایرکتوری بک لینک ضروری است.

 

نکات مهم در مورد خرید ریفرال و توضیح بیشتر در مورد آن
در زیر به مهم ترین نکاتی که در هنگام خرید لینک باید در نظر بگیرید می پردازیم. می توانید این موارد را به عنوان یک چک لیست خرید بازخورد در نظر بگیرید. شما باید ارجاع بخرید

 

یک سایت منبع مرتبط با صنعت خود انتخاب کنید: برای خرید لینک، سایت هایی را انتخاب کنید که مرتبط با صنعت شما هستند. با این کار علاوه بر ارتقای رتبه سایت، می توانید مخاطبین علاقه مند به حوزه کاری خود را بیابید.
به معیارهای کمی و کیفی سایت مبدا توجه کنید: به رتبه الکسا، اعتبار دامنه، اعتبار صفحه، خرید بک لینک  امتیاز اسپم و غیره و همچنین کیفیت محتوای سایت لینک دهنده توجه کنید. بک لینک از وب سایت های قدیمی با عمر دامنه طولانی تر بخرید.
خرید لینک محتوا: سعی کنید روی خرید گزارش های تبلیغاتی و پست مهمان تمرکز کنید.
خرید بک لینک دائمی: بک لینک های موقت پس از حذف آسیب جدی به رتبه و سئو سایت وارد می کنند. از خرید آنها خودداری کنید.
خرید لینک برای تمام صفحات سایت: فقط برای صفحه اصلی لینک نخرید.
برنامه ریزی بلند مدت: به روند ایجاد لینک به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه کنید و به دنبال رشد کوتاه مدت و سریع نباشید.
ارجاعات را نخرید

یک سایت منبع مرتبط با صنعت خود انتخاب کنید: برای خرید لینک، سایت هایی را انتخاب کنید که مرتبط با صنعت شما هستند. با این کار علاوه بر ارتقای رتبه سایت، می توانید مخاطبین علاقه مند به حوزه کاری خود را بیابید.
به معیارهای کمی و کیفی سایت مبدا توجه کنید: به رتبه الکسا، اعتبار دامنه، اعتبار صفحه، امتیاز اسپم و غیره و همچنین کیفیت محتوای سایت لینک دهنده توجه کنید. بک لینک از وب سایت های قدیمی با عمر دامنه طولانی تر بخرید.
خرید لینک های انبوه: به عنوان مثال، خرید 40 لینک به صورت فشرده ممکن است نشانه ای از لینک سازی غیر طبیعی شما برای موتورهای جستجو باشد.
خرید بک لینک از سایت هایی با امتیاز اسپم بالا نیز باعث کاهش کیفیت سایت شما می شود.
تداوم در روند ساخت لینک: اگر تعداد زیادی بک لینک را به یکباره خریداری کنید و خرید بک لینک پس از آن برای مدت طولانی هیچ بک لینکی دریافت نکنید.

خرید بک لینک برای دنبال کردن: اگر بک لینک هایی برای دنبال کردن طولانی مدت و اغلب دریافت کنید، گوگل به شما شک خواهد کرد. برای اینکه فرآیند لینک سازی شما طبیعی به نظر برسد، خرید بک لینک باید هر از گاهی لینک های فالو و بدون فالو بخرید.
خرید بک لینک سایت: آن دسته از بک لینک هایی که در تمام صفحات سایت تکرار می شوند، به عنوان مثال: لینک های جانبی، فوتر و لینک های هدر. آنها هزینه ماهانه دارند (به گفته گوگل آنها نیز کمی مشکوک به حساب می آیند) و حذف آنها نیز مضر خواهد بود.
خرید ریفرال از سایت های معروف و معروف در زمینه فروش رفرال! این سایت ها توسط موتورهای جستجو شناسایی و رصد می شوند، باز هم تاکید می کنیم که قبل از انتخاب سایت هدف، همه جوانب را بسنجید.
این مقاله از کاربر مجازی با اجازه نویسنده آن اقتباس شده است.
نسخه اصلی این مقاله خرید بک لینک در سایت کاربر خرید بک لینک در لینک زیر موجود است

 

http://jaiden92u02.tribunablog.com/-25891409
http://webdesign86318.shotblogs.com/-25682348
http://web-design72616.blogminds.com/-9868414
http://web-design72616.ampblogs.com/--47340106
http://webdesign83727.suomiblog.com/-27050753
http://rafael02t92.blogocial.com/--45552156
http://elliotwnctj.ampedpages.com/--39153882
http://dise-o-web29630.full-design.com/--53618164 
http://web-design07863.tinyblogging.com/--52924837
http://garrett61y37.thezenweb.com/--47640620
https://mario24w13.blog5.net/52856417/خرید-بک-لینک
https://jasperbrixn.affiliatblogger.com/62712435/خرید-بک-لینک
https://andre70n70.diowebhost.com/66210781/خرید-بک-لینک-قوی
https://trentonofwlb.fitnell.com/51758861/خرید-بک-لینک-pbn
https://dise-o-web07396.dbblog.net/42378366/بک-لینک-pbn
https://charlie46c35.ezblogz.com/42497901/بک-لینک-pbn
https://web-design05949.designertoblog.com/42088525/خرید-بک-لینک-قوی
https://jared07u49.blogs-service.com/42132586/خرید-بک-لینک-قوی
https://webdesign61605.bluxeblog.com/42736375/خرید-بک-لینک-pbn
http://webdesign37261.pages10.com/-pbn-47115505
http://sethvndsj.blogerus.com/33819619/
http://arthur36e46.arwebo.com/33807307/pbn
http://travis47e47.onesmablog.com/-pbn-49815742
http://web-design05049.bloggin-ads.com/33998779/
http://louis81p80.blogdigy.com/pbn-25783495
http://charlie58k79.mybjjblog.com/pbn-26047463
http://dominick58l79.tblogz.com/-26407800
http://zander69k69.canariblogs.com/pbn-27338848
http://zander70p81.uzblog.net/pbn-26218013
http://dise-o-web72615.blogprodesign.com/33606607/
https://diseoweb38272.qowap.com/70665970/خرید-بک-لینک
https://webdesign48382.blog2lea.com/58992967/بک-لینک-pbn
https://dise-o-web39517.jiliblog.com/69727055/بک-لینک-pbn
https://webdesign53185.getblogs.net/42153742/خرید-بک-لینک-قوی
https://webdesign50493.dsiblogger.com/42478038/خرید-بک-لینک-pbn
https://ricardotjzpf.ka-blogs.com/64955614/بک-لینک-قوی
https://messiah46f47.blogofoto.com/42332707/خرید-بک-لینک-pbn
https://rylan59o93.timeblog.net/47403236/بک-لینک-قوی
https://webdesign50494.acidblog.net/42226190/خرید-بک-لینک
https://webdesign27161.fireblogz.com/42070094/خرید-بک-لینک-قوی
https://eduardo58i68.aioblogs.com/65199196/بک-لینک-pbn
http://julius70k68.blogpostie.com/33831637/
https://lane70p81.xzblogs.com/53208831/خرید-بک-لینک
https://webdesign38271.free-blogz.com/58543528/خرید-بک-لینک-قوی
https://webdesign37261.widblog.com/65780771/خرید-بک-لینک-قوی
https://felixkbrhx.collectblogs.com/57378749/خرید-بک-لینک
http://kylerwnfu15925.isblog.net/-29001758
http://hectormdtjc.blogdon.net/-28052682
http://web-design96271.blogkoo.com/-30985611
http://erick25y24.alltdesign.com/-31982701
http://elliotdtkb47148.amoblog.com/pbn-33517872
http://webdesign85183.total-blog.com/-36949771
http://trevor50u15.blog-gold.com/16135153/خرید-بک-لینک-pbn
http://web-design06059.ambien-blog.com/16123237/بک-لینک-pbn
http://web-design82726.atualblog.com/15998745/خرید-بک-لینک-قوی
http://webdesign50594.blog-a-story.com/16072180/خرید-بک-لینک
http://lane81q91.blogacep.com/15591905/خرید-بک-لینک-قوی
http://edwinypfwl.blogadvize.com/16160494/بک-لینک-قوی
http://riverdtjzo.bloggerbags.com/15658272/بک-لینک-pbn
http://mylesbsiyn.bloggerswise.com/16057330/خرید-بک-لینک-قوی
http://elliot38o93.bloggosite.com/16140637/خرید-بک-لینک-pbn
http://kameron70n70.blogoscience.com/16060685/خرید-بک-لینک
http://webdesign75319.blogproducer.com/16185157/بک-لینک-قوی
http://dean13v03.blogrelation.com/16068261/خرید-بک-لینک-قوی
http://waylon28y50.blogrenanda.com/16140125/بک-لینک-قوی
http://rafael14y24.blogsidea.com/16207701/خرید-بک-لینک
http://mylesbtiyo.blogthisbiz.com/15925434/خرید-بک-لینک
http://zaneeawso.blue-blogs.com/16019104/بک-لینک-pbn
http://trevor59s15.csublogs.com/15945142/خرید-بک-لینک-قوی
http://zander80q81.dailyhitblog.com/15941626/خرید-بک-لینک-قوی
http://andygktby.develop-blog.com/16154805/خرید-بک-لینک-pbn
http://marcoypevk.is-blog.com/16264263/خرید-بک-لینک-pbn
http://travis47d46.livebloggs.com/16186959/خرید-بک-لینک 
http://webdesign67261.loginblogin.com/16193540/بک-لینک-pbn 
http://trevor48l79.mdkblog.com/15861708/خرید-بک-لینک-pbn
http://web-design06395.mybuzzblog.com/15828094/بک-لینک-pbn
http://diseoweb61615.newbigblog.com/15964763/بک-لینک-قوی
http://judah93v35.thenerdsblog.com/15739768/خرید-بک-لینک-pbn
http://webdesign60594.theobloggers.com/16212946/بک-لینک-قوی
http://river36d46.topbloghub.com/16227608/خرید-بک-لینک-pbn
http://hector70m79.ttblogs.com/15842600/خرید-بک-لینک
http://emilioeukbt.vblogetin.com/15762866/خرید-بک-لینک-قوی
http://edgarzpgwl.win-blog.com/16285565/خرید-بک-لینک
http://trevorqixnd.worldblogged.com/15894656/خرید-بک-لینک-pbn
http://web-design16150.yomoblog.com/16210573/خرید-بک-لینک-قوی
https://dise-o-web83060.bloginwi.com/45963736/خرید-بک-لینک-قوی
https://ricardo36d36.digiblogbox.com/37063483/خرید-بک-لینک
https://web-design93827.jaiblogs.com/37383466/خرید-بک-لینک-pbn
https://trevor24y24.blogzag.com/56286829/خرید-بک-لینک
https://webdesign71615.look4blog.com/50992557/بک-لینک-قوی
https://miloqolfa.imblogs.net/61238569/بک-لینک-قوی
https://devinwndtj.blogsumer.com/14081426/بک-لینک-قوی
https://webdesign52851.jts-blog.com/13827845/خرید-بک-لینک
https://edwin14b36.rimmablog.com/13947999/خرید-بک-لینک-قوی
https://web-design04938.bloggazza.com/13940905/بک-لینک-قوی
https://web-design05049.blogaritma.com/13836648/خرید-بک-لینک-pbn
https://webdesign96429.blognody.com/13984551/بک-لینک-pbn
https://sergio69j70.shoutmyblog.com/13807160/خرید-بک-لینک-قوی
https://web-design93837.bcbloggers.com/13905874/خرید-بک-لینک
https://jeffreytkbqg.iyublog.com/13789900/بک-لینک-pbn
https://diseoweb38271.blogdiloz.com/13449664/خرید-بک-لینک-pbn
https://webdesign48382.verybigblog.com/13783852/بک-لینک-قوی
https://cashdukaq.activosblog.com/13801211/بک-لینک-قوی
https://judahdvlry.p2blogs.com/13845955/خرید-بک-لینک-قوی
https://diseoweb61504.bloggactivo.com/13438500/خرید-بک-لینک-قوی
https://hector79k69.theblogfairy.com/13818877/بک-لینک-قوی
https://felixdujzo.vidublog.com/13799608/خرید-بک-لینک-قوی
https://spencerbsiyn.oblogation.com/13786164/بک-لینک-قوی
https://web-design82716.gynoblog.com/13991359/خرید-بک-لینک-pbn
https://mario35z24.angelinsblog.com/13765953/بک-لینک-قوی
https://web-design15049.laowaiblog.com/13862483/خرید-بک-لینک-pbn
https://diseoweb50493.humor-blog.com/13811853/خرید-بک-لینک-pbn
https://dise-o-web38271.thekatyblog.com/13649592/خرید-بک-لینک-pbn
https://lorenzoromjf.blogspothub.com/13807889/خرید-بک-لینک-pbn
https://dise-o-web18494.idblogmaker.com/13778027/بک-لینک-قوی
https://webdesign50593.blogdemls.com/13774682/بک-لینک-قوی
https://web-design94827.ageeksblog.com/13763749/خرید-بک-لینک-قوی
https://edwinmnonm.blogunteer.com/13751357/خرید-بک-لینک-قوی 
https://dallasriycd.life3dblog.com/13741615/خرید-بک-لینک-pbn
https://devindtjzo.therainblog.com/13977301/خرید-بک-لینک-قوی 
https://web-design30749.ltfblog.com/13994496/خرید-بک-لینک-قوی
https://josuezpfwl.blogmazing.com/13742990/خرید-بک-لینک-قوی
https://web-design05059.blogars.com/13942839/بک-لینک-قوی
https://diseoweb08641.blogsvirals.com/13989585/خرید-بک-لینک-pbn
https://landencxtne.glifeblog.com/13755974/بک-لینک-قوی
https://dallasvmbsh.losblogos.com/13947123/خرید-بک-لینک
https://kylerulbqh.estate-blog.com/13743867/خرید-بک-لینک-pbn
https://israel15f57.prublogger.com/13747747/خرید-بک-لینک-pbn
https://web-design83726.blogdomago.com/13866052/بک-لینک-pbn
https://milosiype.bloguerosa.com/13752006/خرید-بک-لینک
https://augustvmcti.daneblogger.com/13762002/بک-لینک-pbn
https://messiahrllkg.goabroadblog.com/13747602/خرید-بک-لینک-pbn
https://jaiden80m79.popup-blog.com/13714863/خرید-بک-لینک-pbn
https://manuelzayxx.blogozz.com/13745335/بک-لینک-pbn
https://damien80o80.activablog.com/13744987/بک-لینک-قوی
https://waylonukarg.ssnblog.com/13712175/بک-لینک-قوی
http://webdesign37261.aboutyoublog.com/14961162/خرید-بک-لینک
http://diseoweb61517.blog2news.com/15157996/خرید-بک-لینک
http://josue14y24.blog4youth.com/14757014/خرید-بک-لینک-pbn
http://julius37m92.blog5star.com/15173158/خرید-بک-لینک
http://web-design16059.blogdun.com/15121127/خرید-بک-لینک-pbn
http://mario24y24.bloggactif.com/15712313/خرید-بک-لینک-قوی
http://travisggecz.blogginaway.com/15220818/خرید-بک-لینک-قوی
http://edgarhffdb.blogolenta.com/15565822/خرید-بک-لینک-pbn
http://chance14x14.blogripley.com/15261212/خرید-بک-لینک-pbn
http://diseoweb72615.blogsmine.com/13383719/خرید-بک-لینک
http://webdesign49382.blogsuperapp.com/15103952/بک-لینک-pbn
http://web-design83837.dgbloggers.com/14966051/خرید-بک-لینک
http://arthurrhwnc.dreamyblogs.com/14940824/بک-لینک-قوی
http://zander69j68.howeweb.com/15098898/خرید-بک-لینک-pbn
http://web-design16050.frewwebs.com/15181174/خرید-بک-لینک-قوی
http://web-design16159.idblogz.com/14855672/بک-لینک-pbn
http://diseoweb26160.izrablog.com/12176302/خرید-بک-لینک
http://webdesign49483.kylieblog.com/14920622/خرید-بک-لینک
http://andy35z24.luwebs.com/15181146/خرید-بک-لینک-قوی
http://dean03u02.myparisblog.com/13814137/خرید-بک-لینک-pbn
http://web-design94837.slypage.com/15300613/بک-لینک-قوی
http://web-design15049.theideasblog.com/13728308/بک-لینک-pbn
http://edgarwmcsi.webbuzzfeed.com/15156887/بک-لینک-pbn
http://francisco25b36.webdesign96.com/15022229/بک-لینک-pbn
http://jasper26j70.59bloggers.com/14917718/خرید-بک-لینک-قوی
http://rylan36c36.bligblogging.com/15468119/بک-لینک-قوی
http://judahtkzqf.thelateblog.com/15339829/بک-لینک-قوی
http://myleskllkk.actoblog.com/15252967/خرید-بک-لینک-قوی 
http://keegan36d36.blog-mall.com/15385951/خرید-بک-لینک-قوی
http://dante16i71.blogofchange.com/15408712/بک-لینک-pbn
http://dominickwmdsi.spintheblog.com/15529997/خرید-بک-لینک
http://cristianhjgfb.dailyblogzz.com/15377998/خرید-بک-لینک-قوی
http://cruzbrhxn.blogvivi.com/15695573/خرید-بک-لینک-قوی
http://brooksbcbaz.bloginder.com/16018563/بک-لینک-قوی
http://hector70m79.blogdal.com/16002119/خرید-بک-لینک-قوی
http://diseoweb38371.newsbloger.com/16116001/بک-لینک-pbn
http://gunnerskzpf.targetblogs.com/16301493/خرید-بک-لینک-قوی
http://zanderayxqf.get-blogging.com/16355088/خرید-بک-لینک-pbn
http://webdesign41739.bleepblogs.com/16373633/خرید-بک-لینک
https://zanderzqgwm.activoblog.com/12456442/بک-لینک-pbn
https://finnlhcxs.blogoxo.com/12453612/خرید-بک-لینک-pbn
https://webdesign72716.elbloglibre.com/12443493/خرید-بک-لینک
https://titus24z24.blog-ezine.com/12435474/خرید-بک-لینک-pbn
https://dise-o-web93827.blogscribble.com/12444251/بک-لینک-قوی
https://dise-o-web94948.ja-blog.com/12369635/بک-لینک-pbn 
https://josueztsog.blogtov.com/12445143/خرید-بک-لینک
https://martin93e50.digitollblog.com/12424730/بک-لینک-pbn
https://august35d46.creacionblog.com/12449254/بک-لینک-pbn
https://titus36e46.blazingblog.com/12437782/بک-لینک-قوی
https://elliott81o80.tusblogos.com/12395124/بک-لینک-قوی
https://kameronyofvk.blogchaat.com/12421782/خرید-بک-لینک-pbn
https://jeffreyukbqg.dm-blog.com/12420495/خرید-بک-لینک
https://simon03w13.smblogsites.com/12423080/خرید-بک-لینک-قوی
https://rylanpgwlc.weblogco.com/12432976/خرید-بک-لینک-pbn
https://andreumcri.blogdeazar.com/12444465/خرید-بک-لینک-pbn
https://zane70l79.ourcodeblog.com/12449283/خرید-بک-لینک
https://zander15i71.eedblog.com/12436218/بک-لینک-قوی
https://dise-o-web94937.theisblog.com/12581164/بک-لینک-قوی
https://remingtonpfvlb.blog2freedom.com/12428830/خرید-بک-لینک-pbn
https://travislbrhw.bloggip.com/12413426/خرید-بک-لینک-pbn
https://diseoweb61739.qodsblog.com/12442050/خرید-بک-لینک-pbn
https://zion60s03.blogpayz.com/12429651/خرید-بک-لینک
https://web-design83726.techionblog.com/12446704/خرید-بک-لینک
https://web-design16050.buyoutblog.com/12430473/بک-لینک-pbn
https://webdesign27161.blogunok.com/12595113/خرید-بک-لینک-pbn
https://diseoweb96308.blog-eye.com/12448599/بک-لینک-قوی
https://spencercswmc.blogdosaga.com/12452359/بک-لینک-قوی
https://juliuswmcsh.blogpixi.com/12609099/بک-لینک-pbn
https://web-design05948.azzablog.com/12450855/بک-لینک-pbn
https://dise-o-web72616.fare-blog.com/12453005/خرید-بک-لینک
https://louiswmcti.liberty-blog.com/12445756/بک-لینک-قوی
https://devin47e47.anchor-blog.com/12453514/خرید-بک-لینک
https://rowan36b35.blogsvila.com/12451541/خرید-بک-لینک-قوی
https://elliottpprtu.wssblogs.com/12441644/خرید-بک-لینک-قوی
https://kylerumcri.blogdanica.com/12456556/بک-لینک-قوی
https://kylerikkij.bloggerchest.com/12458443/بک-لینک-قوی
https://israelbshxm.tkzblog.com/12447151/بک-لینک-pbn
https://web-design16049.snack-blog.com/12455268/خرید-بک-لینک
https://shanewmdsj.like-blogs.com/12419768/خرید-بک-لینک  
https://andresbshxn.onzeblog.com/12461078/بک-لینک-قوی
https://messiah47g57.blog-kids.com/12474702/خرید-بک-لینک-قوی
https://damien69k69.ziblogs.com/12457093/بک-لینک-قوی
https://charlie46e46.answerblogs.com/12481741/بک-لینک-قوی
https://web-design05048.nizarblog.com/12491463/خرید-بک-لینک-قوی
https://troy69k69.sharebyblog.com/12489576/خرید-بک-لینک-pbn
https://beau02r91.wizzardsblog.com/12499014/خرید-بک-لینک-pbn
https://beau14z24.tokka-blog.com/12530026/خرید-بک-لینک-قوی



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 340
برچسب ها :

تاريخ : شنبه 11 تير 1401 | 2:49 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

دیجیتال مارکتینگ چیست؟
تفاوت بازاریابی دیجیتال (آنلاین) و بازاریابی سنتی (آفلاین)
نوع آنلاین دیجیتال مارکتینگ چیست؟
انواع کانال های دیجیتال مارکتینگ
کاربرد و مزایای دیجیتال مارکتینگ برای مشاغل B2B و B2C
اهمیت استفاده از بازاریابی دیجیتال
نوع بازاریابی دیجیتال آفلاین چیست؟
معایب دیجیتال مارکتینگ آفلاین
چارچوب کلی بازاریابی دیجیتال
آیا بازاریابی دیجیتال یک تقاضای ثابت و مستمر در بازار است؟
دیجیتال مارکتینگ چیست؟
نیل پاتل که به گفته مجله فوربس یکی از 10 بازاریاب برتر دیجیتال در جهان است، به این سوال چنین پاسخ می دهد:

بازاریابی دیجیتال هر نوع بازاریابی محصولات و خدمات است که از طریق وسایل الکترونیکی صورت می گیرد.

با این تعریف، دیجیتال مارکتینگ مفهوم نسبتا جدیدی نیست، اما اولین دیجیتال مارکتینگ در جهان به بیش از 100 سال قبل برمی گردد. رادیو در سال 1896 اختراع شد. 10 سال طول کشید تا رادیو به یک محصول عمومی تبدیل شود و اکثر مردم آن را بخرند و سپس به فکر تبلیغات افتادند. اولین تبلیغات برای اجرای یک اپرا بود که بلافاصله پس از پخش بلیت فروخت و بازاریابی دیجیتال در همان روز متولد شد. (اگر قصد تبلیغ در ورزش 3 را دارید از تعرفه و شرایط آن مطلع شوید!)

 

دیجیتال مارکتینگ چیست؟
 

تفاوت بازاریابی دیجیتال (آنلاین) و بازاریابی سنتی (آفلاین)
بازاریابی سنتی با تبلیغات، از جمله تبلیغات، بیلبوردها، تبلیغات تلویزیونی، تبلیغات رادیویی، تبلیغات چاپی، تبلیغات روزنامه و غیره سروکار دارد. در این روش هزینه های تبلیغات بسیار گران است و از آنجایی که نمی توان جامعه خاصی را هدف قرار داد، گاهی این هزینه ها هدر می رود. اندازه گیری نتایجی که از این نوع بازاریابی به دست می آورید بسیار دشوار است. همچنین این روش برای برندسازی چندان مناسب نیست زیرا جامعه هدف مشخص نیست.

از طرفی دیجیتال مارکتینگ روشی مدرن است که در آن شما محصولات و خدمات خود را با روش هایی مانند تبلیغات در شبکه های اجتماعی، سئو، تبلیغات PPC یا کلیکی، تبلیغات موتورهای جستجو (SEM) و غیره تبلیغ می کنید. با این نوع بازاریابی، هزینه ها بسیار مقرون به صرفه بوده و با توجه به امکان هدف گذاری خاص مشتری، برندسازی بسیار موثر و سریع است. اندازه گیری دیجیتال مارکتینگ با استفاده از ابزارهای تحلیلی نیز آسان است.

شاید از خود می پرسید که کدام استراتژی برای کسب و کار شما بهترین است؟ در پاسخ باید بگوییم که هدف شما باید در فرآیند بازاریابی شما به وضوح مشخص شود.

اگر می‌خواهید به گروه خاصی از افراد در هر کجا که هستند دسترسی داشته باشید و هزینه‌ها را پایین نگه دارید، بازاریابی دیجیتال بهترین گزینه است. همچنین به شما این امکان را می دهد که فوراً اطلاعات ارزشمندی در مورد مخاطبان خود جمع آوری کنید تا بتوانید کمپین های بازاریابی مؤثرتری ایجاد کنید.

با این حال، هنوز جایی برای بازاریابی سنتی وجود دارد. اگر می‌خواهید به مخاطبان مسن‌تر یا مخاطبان محلی دسترسی پیدا کنید، روش‌های بازاریابی سنتی ممکن است سازنده‌تر و بهتر از روش‌های بازاریابی دیجیتال باشند. اگرچه این روش ها ممکن است "قدیمی" به نظر برسند. اما دلیل اینکه همچنان این نوع تبلیغات را می بینید این است که برای برخی از مشاغل به خوبی کار می کنند.

وقتی در نظر می گیرید که کدام استراتژی بازاریابی برای کسب و کار شما بهترین است، مخاطبان خود را در نظر بگیرید، آنها چه علایق را دنبال می کنند و از کجا اطلاعات خود را دریافت می کنند و از آن برای اطلاع از تصمیم خود استفاده کنید. هنگام تصمیم گیری بین بازاریابی سنتی و دیجیتال، لزوماً این درست نیست که یکی از دیگری بهتر است. زیرا آنها اهداف متفاوتی را دنبال می کنند. شما باید کسب و کار و مخاطبان خود را به خوبی بشناسید تا بهترین استراتژی را برای خود انتخاب کنید.

تفاوت بین تبلیغات دیجیتال و سنتی
نوع آنلاین دیجیتال مارکتینگ چیست؟
دیجیتال مارکتینگ می تواند همزمان آنلاین یا آفلاین باشد. در این نوع بازاریابی که به اختصار بازاریابی آنلاین نامیده می شود، شما از اینترنت، اپلیکیشن ها، موتورهای جستجو و شاید به کمک ابزارهای دیجیتال دیگر برای برقراری ارتباط سریعتر و دقیق تر با مشتریان و هر یک از کمپین های خود استفاده می کنید. بازده خوبی برای قیمت خود ندهید، دیگر این کار را نخواهید کرد. حتی در این نوع، شما می توانید برای بخشی از مشتریان خود کمپین متفاوتی نسبت به بخش دیگر (تست A/B) طراحی کنید تا اندازه گیری کنید که کدام کمپین موفق تر است و دیگری را متوقف کنید، که به طور چشمگیری هزینه ها و کارایی شما را بهبود می بخشد.

 

انواع کانال های دیجیتال مارکتینگ
انواع مختلفی از کانال های بازاریابی دیجیتال وجود دارد. این کانال‌ها پلتفرم‌هایی هستند که می‌توانید برای دستیابی به مخاطبان هدفی که با برند، محصول یا خدمات شما مرتبط هستند و به اهداف بازاریابی خود نزدیک‌تر شوید، استفاده کنید.

به یاد داشته باشید که هیچ گونه ای بهتر از دیگری نیست. بسته به شرایط و نیازهای خود، باید بدانید از کدام کانال بازاریابی دیجیتال استفاده کنید و سپس بهترین شیوه ها را برای رسیدن به یک هدف خاص به کار بگیرید. بیشتر اهداف شما احتمالاً مربوط به نسل است



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 283
برچسب ها :

تاريخ : شنبه 11 تير 1401 | 2:48 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |

در این مقاله طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس سعی داریم مراحل ایجاد فروشگاه اینترنتی با وردپرس و ووکامرس را شروع کنیم. همانطور که می دانید امروزه بدون وب سایت نمی توانید کسب و کار خود را به خوبی به دیگران معرفی کنید. داشتن یک طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس می تواند بستری برای فروش محصولات مختلف نیز باشد. دلایل مختلفی برای انتخاب WooCommerce برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین وجود دارد. این موارد شامل موارد زیر است:

درست مانند وردپرس، متن باز و رایگان است.
WooCommerce محبوب ترین افزونه تجارت الکترونیک در وردپرس است.
تنظیمات پیکربندی کامل وجود دارد.
به سرعت شروع می شود.
با استفاده از این افزونه می توانید هر ایده ای را که دارید پیاده سازی کنید.
البته موارد بسیار دیگری نیز وجود دارد که می تواند دلیلی برای استفاده از ووکامرس باشد. اگر شما نیز علاقه مند به استفاده از این افزونه برای ایجاد فروشگاه اینترنتی هستید، در این مقاله با ما همراه باشید.


با استفاده از ترکیبی از WooCommerce و WordPress چه محصولاتی را می توانید بفروشید؟
همانطور که می دانید افزونه WooCommerce بسیار انعطاف پذیر است و می توان از آن برای انجام تنظیمات مختلف استفاده کرد. از جمله محصولاتی که می توانید با استفاده از ترکیبی از ووکامرس و وردپرس بفروشید عبارتند از:

محصولات دیجیتال مانند کتاب های الکترونیکی، نرم افزار، فیلم های آموزشی
رزروهایی مانند بلیط هواپیما، فیلم، کنسرت و ....
محصولات سایر شرکت ها به عنوان واسطه
خدمات مختلف
کارهای دیگری نیز وجود دارد که می توانید برای فروش وب سایت وردپرس خود با استفاده از این افزونه انجام دهید. شما می توانید تقریباً هر محصولی را که می توان برای آن قیمت گذاری کرد در فروشگاه آنلاین خود بفروشید.


مراحل ایجاد فروشگاه آنلاین با وردپرس و ووکامرس چیست؟
قبل از اینکه به مراحل بپردازیم، باید در نظر داشته باشید که این مقاله فقط به مهمترین موارد در مورد آن اشاره می کند و تنظیمات پیشرفته تر را از دست داده ایم. اگر علاقه مند به یادگیری تنظیمات پیشرفته ساخت فروشگاه اینترنتی با وردپرس و ووکامرس هستید می توانید به دوره آموزشی ما در مدیر سایت مراجعه کنید.


1. خرید هاست و دامنه:
در اولین قدم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس و ووکامرس می توانید هاست و دامنه خریداری کنید. اگر قبلاً یک وب سایت وردپرسی ایجاد کرده اید، نیازی به انجام این مراحل ندارید، در غیر این صورت ابتدا باید هاست و یک دامنه برای وب سایت مورد نظر خود تهیه کنید.

روند خرید دامنه در ایران با سایر کشورها کمی متفاوت است. در اصل یک مرحله به آن اضافه می شود که باید به سایت ایرنیک مراجعه کرده و اطلاعات مورد نظر را ثبت کنید. البته این ممکن است کمی طول بکشد.


2. نصب وردپرس:
به طور کلی نصب وردپرس در صورتی که هاست مشکلی نداشته باشد بسیار آسان است. شما می توانید این کار را به راحتی و تنها در 10 دقیقه انجام دهید. بهتر است از نسخه فارسی وردپرس برای وب سایت خود استفاده کنید. البته این در صورتی است که شما علاقه مند به راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود برای فروش به مصرف کنندگان ایرانی هستید.

یک فروشگاه آنلاین با وردپرس ایجاد کنید
همانطور که می دانید وردپرس دارای پنل های سفارشی متفاوتی است. محبوب ترین آنها Sipanel و Direct Admin هستند. استفاده از هر یک از آنها به نظر شخصی شما و هدف از ایجاد فروشگاه اینترنتی بستگی دارد. برای آموزش نصب وردپرس در هاست سیپانل می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.


توصیه می شود: آموزش تصویری نصب وردپرس بر روی هاست سی پنل

همچنین برای آموزش نصب وردپرس در هاست دایرکت ادمین می توانید به لینک زیر مراجعه کنید.


توصیه می شود: دستورالعمل نصب وردپرس در دایرکت ادمین


3. افزونه WooCommerce وردپرس را نصب کنید:
نصب افزونه ووکامرس مشابه نصب وردپرس کاملا رایگان بوده و زمان بسیار کمی می برد. برای این کار کافیست مراحل زیر را دنبال کنید تا این افزونه به طور کامل برای شما نصب شود.

وارد پنل کاربری وردپرس خود شوید و روی گزینه Add در قسمت افزونه ها کلیک کنید.
در قسمت افزونه ها به دنبال ووکامرس بگردید.
اکنون کافیست بر روی گزینه install and activate کلیک کنید تا این افزونه برای شما نصب شود.
این افزونه تنظیمات متعددی دارد که باید با آنها آشنا باشید. به همین دلیل ما از تیم مدیریت یک دوره آموزشی بسیار مفید ایجاد کرده ایم که می تواند به شما در راه اندازی فروشگاه آنلاین با وردپرس کمک کند. برای دسترسی به این دوره می توانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

یک فروشگاه آنلاین بدون کدنویسی ایجاد کنید

4. دریافت درگاه پرداخت:
پس از راه اندازی فروشگاه آنلاین با وردپرس، باید یک درگاه پرداخت برای انجام نقل و انتقالات مالی ایجاد کنید. در ایران دو نوع پرداخت موقت و مستقیم وجود دارد. هر کدام از طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس این پورتال ها مزایا و معایب خود را دارند. به عنوان مثال درگاه پرداخت مستقیم کارمزد کمتری دارد و قابل اعتمادتر است. اما ارائه درگاه پرداخت مستقیم نیاز به نماد الکترونیکی دارد.

علاوه بر این، دریافت درگاه پرداخت مستقیم  طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس می تواند زمان زیادی را ببرد، که در هنگام راه اندازی اصلا راحت نیست. اما درگاه پرداخت چنین مشکلاتی ندارد و قابل تهیه است

http://brooksjars25925.onesmablog.com/--49716696
http://raymondqiyo93693.blogocial.com/--45452333
http://manuelqhxn92692.blogolize.com/--50161206
http://edwinasiz37047.bloguetechno.com/--45987560
https://gregorynfwl82582.blog5.net/52760879/طراحی-سایت-با-وردپرس
http://angeloxpfv25926.tribunablog.com/-25804144
https://rowanlduk71481.affiliatblogger.com/62615209/طراحی-سایت-با-وردپرس
http://troysjzq03704.shotblogs.com/-25594083
http://judahlcsi70471.tinyblogging.com/--52823932
https://franciscohzpg69360.fitnell.com/51662950/ساخت-وب-سایت
https://shaneulcs14925.ezblogz.com/42402630/قیمت-طراحی-سایت-فروشگاهی
https://zanderasiz37047.dbblog.net/42284034/خدمات-طراحی-سایت 
http://damienmevl81581.mpeblog.com/33893117/
https://collinfxod58259.blogs-service.com/42039488/طراحی-وب
https://cristiantlbs04714.bluxeblog.com/42641082/ساخت-وب-سایت
http://devinlcsi70471.arwebo.com/33725828/
http://andyumds14815.blogerus.com/33741939/
http://marcoctjz37047.blogprodesign.com/33528217/
http://marcoaqgx26936.blogpostie.com/33753657/
http://raymonddvlc48158.tblogz.com/-26318151
http://lukasjbrh60370.mybjjblog.com/-25961472
http://jeffreyrjaq03704.canariblogs.com/-27250693
http://chancenfvl82582.uzblog.net/-26130288
https://augustkbsi70470.qowap.com/70569946/ساخت-سایت
https://riverxoev20693.jiliblog.com/69642198/خدمات-طراحی-سایت
https://emilianoogxn92692.blog2lea.com/58896345/طراحی-سایت-با-وردپرس
https://rafaelxoeu15825.dsiblogger.com/42384085/طراحی-سایت
https://laneypgw26933.ka-blogs.com/64865755/طراحی-سایت-فروشگاهی
https://keeganiype69269.blogofoto.com/42238521/ساخت-سایت
https://lorenzohzqf69360.timeblog.net/47316593/طراحی-سایت-با-وردپرس
https://trevorulbs14815.aioblogs.com/65106363/طراحی-وب-سایت-فروشگاهی
https://chancenfvl81582.fireblogz.com/41974765/طراحی-وب-سایت-فروشگاهی
https://trentonctjz37047.free-blogz.com/58451463/طراحی-وب-سایت
https://cashtlcr04714.xzblogs.com/53120826/ساخت-سایت-فروشگاهی
https://manuelpgxn92592.collectblogs.com/57288570/ساخت-وب-سایت
http://tysontkar02693.blogkoo.com/-30897227 
https://andersonuriy37047.widblog.com/65687218/ساخت-وب-سایت
http://tysonsogw26936.blogdon.net/-27965709 
http://arthurarix36036.alltdesign.com/-31895140
http://charliekcsj71471.total-blog.com/-36860283
http://martinogwm82592.amoblog.com/-33428124
http://finnjbri60370.atualblog.com/15914917/قیمت-طراحی-سایت-فروشگاهی
http://sethlcsj70471.ambien-blog.com/16039796/قیمت-طراحی-سایت-فروشگاهی
http://reidqiyn92693.blog-gold.com/16050033/ساخت-سایت
http://donovanvneu15825.blog-a-story.com/15985885/طراحی-وب-سایت
http://angeloctkz47047.blogacep.com/15508447/قیمت-طراحی-سایت-فروشگاهی
http://juliusculb47148.blogadvize.com/16076467/طراحی-سایت-فروشگاهی
http://spencermdtj71471.bloggerswise.com/15974135/ساخت-سایت
http://simoniarh60370.bloggosite.com/16057439/طراحی-سایت-فروشگاهی
http://paxtoncvlc48158.blogproducer.com/16101310/طراحی-سایت-فروشگاهی
http://troyumdt15815.blogrelation.com/15984223/ساخت-سایت
http://codyevlb47148.blogsidea.com/16123868/قیمت-طراحی-سایت-فروشگاهی
http://connergxne58258.blogrenanda.com/16056338/طراحی-سایت-فروشگاهی
http://andersonariy36037.blogthisbiz.com/15842728/ساخت-سایت
http://marcoctjz37047.blue-blogs.com/15935464/طراحی-سایت-فروشگاهی-با-وردپرس 
http://garrettjaqg60370.dailyhitblog.com/15858015/طراحی-وب
http://simonhzpf69360.develop-blog.com/16071124/قیمت-طراحی-سایت-فروشگاهی
http://mylesjbrh60370.livebloggs.com/16102962/ساخت-وب-سایت
http://felixqgxn92693.is-blog.com/16178865/طراحی-وب
http://myleshypf69369.loginblogin.com/16109269/طراحی-سایت
http://arthurctjz47047.mdkblog.com/15777926/طراحی-وب-سایت 
http://hectoryulb48158.mybuzzblog.com/15744064/قیمت-طراحی-سایت-فروشگاهی
http://raymondqgyn92693.newbigblog.com/15880266/قیمت-طراحی-سایت-فروشگاهی 
http://emilianonfvl82582.theobloggers.com/16128816/ساخت-سایت
http://collingxoe59269.thenerdsblog.com/15656034/طراحی-سایت
http://lukashype59269.topbloghub.com/16143180/طراحی-وب
http://beaugxoe59238.ttblogs.com/15759922/خدمات-طراحی-سایت
http://devinnevk81581.vblogetin.com/15680008/طراحی-سایت-فروشگاهی
http://kylerwneu15825.win-blog.com/16200851/طراحی-سایت-فروشگاهی
http://brookslcsj71471.yomoblog.com/16127072/قیمت-طراحی-سایت
https://connerqhyo92693.blogzag.com/56193952/خدمات-طراحی-سایت
https://feandoofwl82582.bloginwi.com/45881869/طراحی-وب
https://waylonneuk71481.digiblogbox.com/36971628/طراحی-وب
http://landenypfv25925.educationalimpactblog.com/33401814/
http://cristiantlbs04714.ivasdesign.com/33417687/
http://charlieiaqg69360.link4blogs.com/33518790/
http://chancelctj71481.mybloglicious.com/33134345/
http://damienkctj71471.post-blogs.com/33365228/
http://trevorvmdt14815.review-blogger.com/33255037/
https://mariorjzp93603.blognody.com/13904311/طراحی-وب
https://louisvneb71594.blogsumer.com/14000713/قیمت-طراحی-سایت-فروشگاهی
https://keeganbedd83940.jts-blog.com/13748400/قیمت-طراحی-سایت-فروشگاهی
https://johnathanypfw26936.blogaritma.com/13757187/طراحی-سایت
https://trentonzpgw26926.shoutmyblog.com/13727644/طراحی-سایت-با-وردپرس
https://gunnerizpf69269.p2blogs.com/13766879/طراحی-سایت-فروشگاهی
https://charliegyof69269.bloggactivo.com/13359564/ساخت-وب-سایت
https://dantectka47148.theblogfairy.com/13738816/طراحی-سایت-فروشگاهی
https://rafaelxofy70471.vidublog.com/13720534/طراحی-وب-سایت
https://zanehypf59269.oblogation.com/13706288/قیمت-طراحی-سایت-فروشگاهی
https://martinqiyo93603.gynoblog.com/13911538/خدمات-طراحی-سایت
https://feandoumcs14815.laowaiblog.com/13782509/طراحی-سایت
https://myleshypf69269.angelinsblog.com/13687121/طراحی-سایت-فروشگاهی-با-وردپرس
https://raymondqsiy37037.bloggadores.com/13725681/ساخت-وب-سایت
https://felixriyp93603.humor-blog.com/13732664/طراحی-وب-سایت
https://brookslctj71471.thekatyblog.com/13570825/ساخت-سایت
https://travisnfvm81582.idblogmaker.com/13698866/ساخت-وب-سایت
https://codymeuk81481.blogdemls.com/13694796/ساخت-سایت
https://emilianoogwl82582.therainblog.com/13897279/خدمات-طراحی-سایت
https://landenypgw26926.life3dblog.com/13661488/طراحی-سایت
https://messiahbtky71581.blogmazing.com/13663959/طراحی-سایت-با-وردپرس
https://stephenogxm82592.blogars.com/13863460/قیمت-طراحی-سایت-فروشگاهی
https://claytonrizp93603.thechapblog.com/13672582/ساخت-وب-سایت
https://jaredasjz37047.losblogos.com/13867463/طراحی-وب-سایت
https://devinrizp08158.estate-blog.com/13663736/قیمت-طراحی-سایت
https://beauhyof69269.blogdomago.com/13786191/طراحی-وب-سایت-فروشگاهی
https://israelkcsh70471.bloguerosa.com/13672203/طراحی-سایت-با-وردپرس
https://kamerontkaq03703.daneblogger.com/13681520/طراحی-سایت-با-وردپرس
https://landenzriy36036.goabroadblog.com/13668764/طراحی-سایت 
https://feandoyriy37037.blogozz.com/13665107/ساخت-وب-سایت
https://codyfwmc48158.activablog.com/13665307/قیمت-طراحی-سایت
https://dallasqiyo93603.ssnblog.com/13633168/ساخت-سایت-فروشگاهی
http://archerbsjz37037.aboutyoublog.com/14878532/قیمت-طراحی-سایت
http://elliotevlc48148.blogdun.com/15038577/طراحی-سایت-فروشگاهی
http://jaredfzpf69360.bloggactif.com/15629701/ساخت-سایت-فروشگاهی
http://charliehype26037.blogsmine.com/13303744/طراحی-سایت
http://codyhyoe59269.blogginaway.com/15137768/ساخت-سایت
http://jaredlduj81581.blogripley.com/15178570/طراحی-وب
http://dallasqhyo93693.dgbloggers.com/14883310/طراحی-وب-سایت
http://reidofwm92592.dreamyblogs.com/14859110/قیمت-طراحی-سایت
http://charlieizrg60360.frewwebs.com/15097992/طراحی-سایت-فروشگاهی
http://daltonctjz37047.kylieblog.com/14838177/خدمات-طراحی-سایت
http://stephenogwm82592.izrablog.com/12095277/قیمت-طراحی-سایت
http://andyasjz37047.luwebs.com/15099012/طراحی-وب-سایت-فروشگاهی
http://knoxulcr04713.myparisblog.com/13732649/طراحی-سایت-فروشگاهی
http://collinfwmc58258.slypage.com/15220589/طراحی-سایت-فروشگاهی
http://jeffreyrizp93603.theideasblog.com/13646843/طراحی-وب
http://angelocsiy36037.webbuzzfeed.com/15074184/خدمات-طراحی-سایت
http://josueofwl81581.webdesign96.com/14940042/ساخت-وب-سایت
http://eduardoqhyo93693.59bloggers.com/14836741/طراحی-وب
http://felixsjzp03603.bligblogging.com/15384525/طراحی-سایت
http://edwinzpfw26926.actoblog.com/15171455/ساخت-سایت
http://augustkaqh69360.thelateblog.com/15256788/طراحی-وب-سایت 
http://paxtonwneu25825.blog-mall.com/15302591/طراحی-سایت
http://andyvmdt15815.dailyblogzz.com/15295745/ساخت-سایت
http://elliotctkz72582.blogvivi.com/15612893/طراحی-سایت-فروشگاهی-با-وردپرس
http://rylanevmb48148.blogdal.com/15918739/طراحی-سایت-فروشگاهی-با-وردپرس
http://trentonzpgw26926.newsbloger.com/16029583/طراحی-وب-سایت
http://trevorulcs14814.get-blogging.com/16270492/طراحی-سایت-فروشگاهی
http://jaredyqhx36936.bleepblogs.com/16289150/طراحی-وب-سایت-فروشگاهی
https://raymondskbs14814.activoblog.com/12377898/طراحی-سایت
https://josuerjaq03603.blogoxo.com/12375315/طراحی-سایت-فروشگاهی-با-وردپرس
https://finncvnc58155.elbloglibre.com/12365820/طراحی-سایت-با-وردپرس
https://remingtondvlb48158.blogscribble.com/12365933/طراحی-سایت-فروشگاهی-با-وردپرس
https://gregoryevlb40516.blog-ezine.com/12357801/طراحی-سایت-فروشگاهی-با-وردپرس
https://emilioyrhy36037.ja-blog.com/12293357/ساخت-سایت
http://augustlduk81581.blogofchange.com/15326271/خدمات-طراحی-سایت
https://kylerbsjz36037.creacionblog.com/12371369/طراحی-سایت
https://brookskbsh70370.dm-blog.com/12342448/ساخت-سایت
https://johnathanarhx36037.smblogsites.com/12347048/طراحی-سایت
https://cashsjaq03704.blogdeazar.com/12366682/طراحی-وب-سایت-فروشگاهی
https://donovanvmds14815.weblogco.com/12357609/ساخت-سایت-فروشگاهی
https://martinqhxn92692.ourcodeblog.com/12371292/ساخت-وب-سایت
https://andresdvlb48148.eedblog.com/12359007/خدمات-طراحی-سایت
https://beckettnfvk81581.theisblog.com/12503537/طراحی-سایت-با-وردپرس 
https://sethmevl81582.blogpayz.com/12352763/طراحی-وب
https://deangyoe59259.techionblog.com/12369087/طراحی-وب-سایت
https://marcocuka47148.buyoutblog.com/12353846/طراحی-وب-سایت
https://reidqlds14815.blogitright.com/12373195/طراحی-سایت
https://paxtonpgxn92692.blogdosaga.com/12376082/ساخت-سایت  
https://cruzctjz47047.blogpixi.com/12531713/ساخت-وب-سایت
https://cristianrjaq03703.azzablog.com/12373572/قیمت-طراحی-سایت
https://zanelnum82692.blogsvila.com/12373459/طراحی-سایت-فروشگاهی 
https://marcobtkz47148.wssblogs.com/12363718/ساخت-وب-سایت
https://danteewmd48158.tkzblog.com/12369707/طراحی-وب
https://lukasfxnd58259.like-blogs.com/12341970/طراحی-سایت-فروشگاهی
https://trevorskbr03704.blog-kids.com/12398226/قیمت-طراحی-سایت-فروشگاهی
https://laneypgw26926.ziblogs.com/12381364/طراحی-سایت-فروشگاهی
https://connergxoe59259.answerblogs.com/12403940/طراحی-سایت-فروشگاهی-با-وردپرس 
https://rivervmdt16037.sharebyblog.com/12411402/طراحی-سایت-فروشگاهی-با-وردپرس
https://marcozqhx36037.tokka-blog.com/12451167/خدمات-طراحی-سایت

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 472
برچسب ها : طراحی سایت,

تاريخ : يکشنبه 5 تير 1401 | 19:48 | نویسنده : مبینا رمضانی فرد |